Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de confidentialitate si protectia datelor. Click aici pentru detalii.
Search
luni 23 iulie 2018
  • :
  • :

În atenția participanților la Tabăra Națională „Dăm Folk”

În atenția participanților la Tabăra Națională „Dăm Folk”:
Asociația Culturală „Eu cred”
TABĂRA NAȚIONALĂ „DĂM FOLK”
Ediția a 3-a Tașca – Bicazu – Ardelean, jud.Neamț, 23-29 Iulie 2018

R E G U L A M E N T DE ORDINE INTERIOARĂ
Preliminarii
Locul de desfășurare : Pensiunea Saon din com.Bicazu-Ardelean și Centrul Cultural al comunei Tașca, jud.Neamț
Perioada de desfășurare : 23-29 Iulie 2018
Numărul de participanți : cca50 copii și tineri cu vârste cuprinse între 8-24 ani.

Tabăra Națională „Dăm Folk” este un proiect al Asociației Culturale „Eu cred” Tașca, cu sprijinul Consiliulului Local și Primăriei comunei Tașca, Consiliului Local și Primăriei com.Bicazu-Ardelean și Pensiunii Saon din com.Bicazu-Ardelean, în parteneriat cu Asociația Umanitară „Codrin-ocrotiți copiii ce vor rămâne doar copii” Piatra – Neamț și Asociația „Poiana Verde” Bicazu – Ardelean și se adresează copiilor și tinerilor din toată țara, iubitori de muzică folk și poezie.

Scopul taberei este acela de a crea punți de prietenie între copiii și tinerii iubitori de poezie și muzică folk.De asemenea, este o manifestare cu caracter național prin care organizatorii își propun să încurajeze astfel dragostea pentru frumos, dragostea pentru natură, munte și ecologie.
Totodată, tabăra este o manifestare cu caracter național și constituie o formă de educaţie prin muzică, de dezvoltare a imaginaţiei, a simţului estetic şi al bunului gust, de cunoaştere şi respectare a valorilor acestui gen și de promovare a zonei Văii Bicazului, comunei Tașca, comunei Bicazu-Ardelean, Județului Neamț etc.

Reguli generale ce vor fi respectate de către participanții la tabără:
-respectarea programului taberei ( activități organizate, cazare, odihnă, masă , transport)
-respectarea cu strictețe a indicațiilor date de organizatori, coordonatori, moderatori;
-este interzisă părăsirea taberei/atelierului, fără acceptul coordonatorului;
-participanții la tabără au obligația de a proteja în bune condiții, bunurile mobile și immobile, aflate în tabără și curățenia.Este interzisă cu desăvârșire distrugerea bunurilor din tabără, a bunurilor celorlalți participanți.Încălcarea acestor reguli, atrage după sine plata contravalorii bunurilor deteriorate sau, după caz, tragerea la răspundere, ori chiar excluderea din tabără;
-în tabără sunt interzise fumatul și consumul de băuturi alcoolice, droguri sau alte substanțe interzise.De asemenea, este interzisă folosirea surselor de foc ( brichete, chibrituri sau a altor surse care pot genera incendii)
-respectarea cu strictețe a regulilor de igienă personală;
-este interzisă depozitarea în corturi și în camere, a alimentelor perisabile, acestea fiind predate personalului taberei pentru a fi depozitate în figidere;
-participanții au obligația de a lua măsuri pentru paza obiectelor personale de valoare ( telefoane mobile, tablete etc), precum și a sumelor de bani pe care le vor declara la organizatori.Acestea vor fi predate organizatorilor pentru a fi păstrate în siguranță, în situația în care nu pot lua astfel de măsuri din cauza activităților.
-în tabără sunt interzise certurile între participanți, sub orice formă și este obligatore folosirea unui limbaj și comportament decent și civilizat, iar orice problemă care poate genera conflicte, va fi raportată coordonatorilor sau organizatorilor pentru luarea măsurilor necesare.
-participanții la tabără, cu nevoi speciale, vor declara acest lucru, odată cu înscrierea la tabără.De asemenea, cei care se află sub tratament medicamentos, vor avea asupra lor medicamentele necesare și vor raporta acest lucru asistentului medical, pentru a asigura continuitatea tratamentului în condiții optime.
-nu sunt admiși în tabără copii sau tineri cu probleme de comportament, ori cei care nu au interese comune cu obiectul taberei.
-cei admiși în tabără, se vor prezenta la ora și data stabilite și vor avea asupra lor : obiecte de igienă personală( periuță de dinți, șampon, săpun, pastă de dinți, hârtie igienică, lenjerie intimă de schimb pentru 7 zile, pijamale, încălțăminte adecvată pentru drumețiile pe munte, haine mai groase pentru timp nefavorabil)
-pentru orice probleme, participanții vor avea la dispoziție numerele de telefon ale organizatorilor, coordonatorilor și responsabililor de ateliere, workshop-uri etc.

DOCUMENTE NECESARE PENTRU ÎNSCRIEREA ÎN TABĂRĂ

-copie după actul de identitate sau certificate de naștere pentru copiii care nu au împlinit vîrsta de 14 ani.
-Aviz epidemiologic / adeverință medicală emise de autoritățile medicale, din care să rezulte starea de sănătate a participantului la tabără;acte medicale din care să rezulte afecțiunea de care suferă ( dacă este cazul)
-acordul părintelui, reprezentantului legal;
Fișa de înscriere la tabără, semnată unul dintre părinți, din care să rezulte că
„am luat la cunoștință despre regulamentul de desfășurare a taberei naționale „Dăm folk” Tașca- Bicazu-Ardelean 2018 și sunt de accord cu condițiile stipulate în regulament”
-confirmarea achitării contravalorii de 390 de lei ( reprezentând mesele zilnice)
-transportul participanților la tabără se face pe cont propriu.Organizatorii asigură transportul participanților, conform programului taberei, care face parte integrantă din acest regulament, cu microbuzele școlare puse la dispoziție și microbuzul Asociației Culturale „Eu cred”
CAZAREA
-participanții la tabără vor fi cazați la Pensiunea „Saon” din com.Bicazu-Ardelean, în camera cu 2,3,4 locuri, dotate cu Tv, internet wi-fi, grup sanitar și alte facilități
MASA
-organizatorii asigură 3 mese pe zi, la restaurantul Pensiunii „Saon” , precum și gustări pe timpul drumețiilor.Zilnic, meniul va fi afișat de organizatori.În situația în care sunt participanți care țin post, ori care sunt alergici la anumite alimente, acest lucru va fi anunțat din timp.Organizatorii nu-și asumă răspunderea pentru eventualele probleme apărute ca urmare a faptului că au consumat alimente, care nu fac parte din bucătăria taberei.
DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚILOR TABEREI
-Activitățile taberei au fost concepute de organizatori, în așa fel încât să dea posibilitatea fiecărui participant de a se afirma și de a beneficia de informații și deprinderi cât mai aprofundate.
-Participarea la atelierele, workshop-urile, serile folk, drumețiile organizate este obligatorie și au caracter interactiv.
-este obligatorie prezența la festivalul național „Dăm folk” , organizat de Asociația Culturală „Eu cred”, cu sprijinul Primăriei și Consiliului Local Tașca I, Primăriei și Consiliului Local Bicazu-Ardelean, organizat în perioada 26-29 iulie la Centrul Cultural Tașca.
Programul cu activitățile propuse, precum și orarul activităților va fi adus la cunoștință fiecărui participant și face parte integrantă din prezentul regulament, având caracter obligatoriu pentru toți participanții
Programul mai poate suferi modificări, putând fi adăugate și alte activități.
Pe toată perioada taberei, ordinea publică va fi asigurată de personal propriu cu persoane anume desemnate.De asemenea, asistența medicală va fi asigurată de personal calificat.
Fiecare participant la tabără, va fi instruit pe bază de proces-verbal și semnătură, cu privire la regulile ce vor fi respectate și obligațiile ce le revin pe timpul desfășurării taberei.

PREȘEDINTE,
Mihai Coșerariu

ziar piatra neamt



Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *