Regulamentul privind organizarea și desfășurarea activităților comerciale
Consiliul local al comunei Borca hotărăște aprobarea regulamentului privind organizarea și desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață pe teritoriul comunei Borca și programul de funcționare al agenților economici ce desfășoară activitate de comerț pe raza comunei Borca.
Desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață pe teritoriul comunei Borca se poate face numai în baza Autorizației/acord de funcționare, emisă de primarul comunei Borca, prin compartimentul impozite și taxe locale.
Prin activități comerciale și servicii de piață se înțelege:
a) comerțul cu ridicata desfășurat în spații comerciale;
b) comerțul cu amănuntul desfășurat în spații comerciale;
c) serviciile de alimentație publică;
d)prestările de servicii;
e) comerțul desfășurat în zone publice (piețe, târguri și în alte locuri publice).
Autorizație/acord de funcționare reprezintă actul administrativ emis de către primarul comunei Borca, prin compartimentul impozite și taxe locale, prin care se reglementează desfășurarea de către agenții economici a activităților comerciale și a serviciilor de piață pe raza comunei Borca.
Programele de funcționare :
~unități comerciale cu profil alimentar: între orele 6‑24 sau NON STOP
~unități comerciale cu profil nealimentar și a serviciilor de piață: între orele 8‑22
~unități de alimentație publică(baruri, restaurante : (între orele 8‑24 sau NON STOP
~unități de alimentație publică cu program distractiv (internet cafe, discotecă, spații unde se organizează mese festive) : între orele 8‑01, cu respectarea ordinii și liniștii publice.
Mai multe detalii găsiți aici: http://www.primariaborca.ro/wp-content/uploads/Hcl-Decembrie-2017de-la-nr-154-la-nr-165.pdf
Comentariile sunt închise