ANAF recomandă interacțiunea la distanță cu unitățile fiscale

            În contextul răspândirii infecției cu coronavirus (COVID-19), Agenția Națională de Administrare Fiscală reamintește contribuabililor că obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță, astfel:

1. pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF și
MFP:

1.1. Spațiul Privat Virtual (SPV)  – disponibil pe site-ul
Agenției, www.anaf.ro;

Pentru înrolarea în SPV puteți accesa tutorialul video de înregistrare prin accesarea următorului link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice

1.2. Depunere on-line

Informații suplimentare sunt disponibile pe
site-ul Agenției, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice

Declarațiile se depun prin intermediul
portalului www.e-guvernare.ro, utlizând certificate digitale calificate.

            Formularele/declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax sau servicii de curierat. Datele de contact ale unităților fiscale sunt disponibile la următorul link: https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/telefoane_judete/Regiuni.htm

2.
pentru efectuarea plăților
, prin intermediul următoarelor servicii oferite de terți:

2.1.
Internet banking;

2.2.
www.ghiseul.ro;

            Informații
generale în domeniul fiscal și IT puteți obține prin apelarea Call-center-ului,
la numărul de telefon 031.403.91.60.

            Informații în scris pot fi obținute
astfel:

a)
contribuabilii înrolați în Spațiul Privat Virtual:

– prin
intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot obține
informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind
situația fiscală proprie;

b)
contribuabilii care nu sunt  înrolați în
Spațiul Privat Virtual:

– prin
intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agenției – pot obține
informații generale în domeniul fiscal și IT.

            Contribuabilii pot obține noutăți
legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal ce este disponibil în Spațiul Privat
Virtual și pe site-ul Agenției. De asemenea, contribuabilii pot solicita
Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de
e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin
intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spațiul
Privat Virtual, cât și pe site.

            Agenția Națională de Administrare
Fiscală informează contribuabilii că lucrul cu publicul se desfășoară în
unitățile fiscale exclusiv în incinta spațiilor destinate primirii
contribuabililor.

Serviciul
comunicare, relații publice și mass media

Sursa: ZiarPiatraNeamt.RO

Citește și

Comentariile sunt închise

Acest website folosește cookies pentru a vă îmbunătăți experiența online. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate