Asociaţia de Turism Montan Hai pe Munte! Iaşi în parteneriat cu Administraţia Parcului Naţional Ceahlău, Salvamont Neamţ şi S.C. Schubert & Franzke S.R.L. vă invită să participaţi în perioada 26-28 mai 2017 la prima ediţie a TROFEULUI “HAI PE MUNTE!“ ce se va desfăşura în Parcul Naţional Ceahlău

Asociaţia de Turism Montan Hai pe Munte! Iaşi în parteneriat cu Administraţia Parcului Naţional Ceahlău, Salvamont Neamţ şi S.C. Schubert & Franzke S.R.L. vă invită să participaţi în perioada 26-28 mai 2017 la prima ediţie a TROFEULUI “HAI PE MUNTE!“ ce se va desfăşura în Parcul Naţional Ceahlău şi va fi prima etapă în cadrul Campionatului Naţional de Turism Sportiv ŞTAFETA MUNŢILOR, ediţia 2017.
Trofeul Hai pe Munte! se adresează atât membrilor cluburilor participante în cadrul Campionatului de Turism Sportiv Ştafeta Munţilor cât şi altor persoane care se vor putea organiza în echipe, participând alături de cluburi, beneficiind de aceleaşi activităţi.
Amplasarea taberei:
Tabăra de corturi va fi amplasată în camping Leon, la intrarea în staţiunea Durău.
Coordonate GPS: N 47.002613, E 25.911177
Căi de acces:
Auto: Bucureşti-Bacău-Târgu Neamţ- Poiana Largului-Durău
Braşov-Gheorgheni-Topliţa-Tulgheş-Durău
Tren+ microbuz: Bucureşti N-Paşcani-Târgu Neamţ( tren); Târgu Neamţ-Durău (microbuz)
Datorită faptului că acţiunea se va desfăşura într-un parc naţional vor trebui respectate regulile parcului care vă vor fi aduse la cunoştinţă la şedinţa tehnică. Este interzis a se face focul. Va exista o singură vatră mare de foc.
În tabără există acces permanent la grupuri sanitare (duşuri, lavoare, toalete ).
În ziua de vineri stingerea se dă la ora 24:00.
Categorii de concurs:
1.Family – participă echipe formate din 3 persoane,minim un adult şi obligatoriu minim un copil cu vârsta de maxim 13 ani împliniţi;
2. Juniori – participă echipe formate din 3 persoane, indiferent de sex, cu vârsta cuprinsă între 14 – 20 ani (împliniţi);
3. Elite – participă echipe formate din 3 persoane, indiferent de sex;
4. Feminin – participă echipe formate din trei fete, indiferent de vârstă;
5. Seniori – participă echipe formate din 3 peroane cu vârsta cuprinsă între 35-50 ani, indiferent de sex.
6. Veterani – participă echipe formate din 3 persoane cu vârsta peste 50 ani,indiferent de sex;
7. Open – participă echipe formate din 3 persoane, indiferent de vârstă şi sex.Timpii pentru această categorie sunt calculaţi ca timpi turistici;
PROBE DE CONCURS:
1.Proba de raid montan:
– Grad de dificultate: mediu
– Durata: 7 – 8 ore
– Echipaj: format din 3 membri
– Pregătire fizică: bună
– Traseul este marcat
– Punctaj: conform regulamentului Ştafetei Munţilor.
– Nu se poate intra în această proba fără bocanci sau încălţăminte de munte cu talpă profilată aici intrând şi “pantofi” de trail running
– Intră în clasamentul general al concursului

2. Proba de orientare sportivă:
-Proba de orientare se va desfăşura pe hartă
-Proba va fi susţinută de toţi membrii echipei.
-Punctaj: conform regulamentului Ştafetei Munţilor
-Intră în clasamentul general al concursului

3. Proba teoretică:
– Se va susţine înainte de plecarea în traseul de raid de către membrii echipajelor înscrise în concurs. Testul va cuprinde 15 întrebări de tip grilă din zona de concurs, cu un singur răspuns corect, şi va dura maximum 7 minute (timpul fiind cronometrat pentru o eventuală departajare în caz de egalitate). Fiecare membru al echipei va răspunde la 5 întrebări.
Categoriile Family şi Open vor răspunde doar la întrebări pe baza de imagini
– Punctaj: conform regulamentului Ştafetei Munţilor
– Intră în clasamentul general al concursului.
Bibliografia pentru testele teoretice o puteţi găsi pe site-ul www.stafetamuntilor.ro , cu cel mult o lună înaintea evenimentului.

4. Proba cultural-artistică:
– Tematica: sport, turism, natură, ecologie;
– Durata: cca 25 minute;
– Punctaj: conform regulamentului Ştafetei Munţilor.
– Conţinut: muzică, poezie, umor
– Nu intră în clasamentul general al concursului;

5. Proba de Cros Trail:
Traseul acestei probe nu va depăşi 11 km şi va fi stabilit de către organizatori;
Taxa de participare: 30 lei/persoană;
Se va participa pe următoarele categorii: juniori /seniori, feminin/masculin;
Premierea: se vor premia câştigătorii locului I pe fiecare categorie. Premiul va fi acordat în bani şi va consta în contravaloarea a ½ din taxele colectate pe fiecare categorie.
Punctaj: conform regulamentului Ştafetei Munţilor
Nu intră în clasamentul general al concursului
Participarea este individuală. Persoanele care participă la cros nu pot participa la alte probe din cadrul concursului, excepţie făcând proba culturală.
Echipament: participanţii vor fi echipaţi obligatoriu cu încălţăminte cu talpă profilată.

Program de desfăşurare:
Vineri 26.05.2017
10:00-22:00 Primirea participanţilor
22:30 Şedinţa tehnică
24:00 Stingerea
Sâmbătă 27.05.2017
07:00-17:00 Probele tehnice şi teoretice
21:00 Proba culturală şi foc de tabără
Duminică 28.05.2017
09:00 Afişarea rezultatelor finale şi rezolvarea contestaţiilor
10:00 Festivitatea de premiere
11:00 Igienizarea taberei şi defluirea participanţilor

Alte menţiuni:
Taxa de intrare în Parcul Naţional Ceahlău este de 5 lei/pers şi va fi achitată de fiecare concurent. Organizatorii îşi asumă colectarea taxei şi predarea acesteia către Administraţia Parcului Naţional Ceahlău.

PARTICIPAREA LA CONCURS SE FACE PE PROPRIA RĂSPUNDERE!

Citește și

Comentariile sunt închise

Acest website folosește cookies pentru a vă îmbunătăți experiența online. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate