Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de confidentialitate si protectia datelor. Click aici pentru detalii.
Search
joi 2 iulie 2020
  • :
  • :

Casa Județeană de Pensii Neamț anunță reluarea activității cu publicul

Având în vedere încetarea stării de urgență pe teritoriul României, Casa Județeană de Pensii Neamț anunță reluarea activității de Relații cu publicul cu respectarea distanțării sociale și a purtării obligatorii a măștii de protecție.

Programul de Relații cu Publicul la sediul Casei Județene de Pensii Neamț se va desfășura zilnic între orele 8³º – 13ºº.

Recomandăm și susținem, în continuare, opțiunea pentru transmiterea prin intermediul serviciilor poștale a dosarelor de pensie, a solicitărilor de recalculare și altor documente, menționând pe cerere numărul de telefon/adresa de e-mail, necesar pentru comunicările ulterioare.

În perioada imediat următoare relațiile cu publicul vor fi orientate, în special, pentru depunerea dosarelor de pensionare și depunerea documentelor pentru acordarea ajutorului deces.

Pentru celelalte solicitări, recomandăm ca acestea să fie efectuate prin e-mail sau prin intermediul serviciilor poștale. Răspunsurile la solicitările depuse vor fi comunicate prin poștă sau e-mail, în funcție de solicitări.

Reamintim că dosarele de pensionare trebuie să cuprindă: cererea tip a  solicitantului, carnetul de muncă și adeverințele emise în completare –  în original, iar documentele de stare civilă – după caz (carte de identitate, certificat de naștere, certificat de căsătorie) vor fi transmise în copie .

Pentru solicitanții de ajutoare de deces facem următoarele mențiuni:

– solicitările prin poștă sau email vor fi acceptate în continuare, urmând ca plata acestora să se facă prin poștă sau în conturile bancare indicate.

– plata prin casierie se poate efectua numai în cazuri deosebite și în situația în care solicitantul prezintă toate documentele necesare în original.

Pentru cazuri urgente care nu suportă amânare, persoanele care solicită audiență se vor înscrie telefonic la numărul: 0233.214501, int.130, specificând: numele, prenumele, numărul dosarului de pensie/ numărul de înregistrare al cererii, numărul de telefon de contact, precum și motivele audienței. Ulterior, solicitantul va fi contactat telefonic pentru acordarea de relații. De asemenea, se pot solicita informații la orice număr de telefon afișat pe site-ul instituției: www.pensiineamt.ro

Casa Județeană de Pensii Neamț subliniază, pentru accesul în sălile de relații cu publicul este necesară purtarea măștii de protecție, iar persoanele sunt rugate să păstreze distanțarea socială ținând cont de indicațiile personalului.

Persoanele cu simptome specifice afecțiunilor respiratorii sau febră să evite prezența, atât la sediile Casei Județene de Pensii Neamț din Piatra=Neamț și Roman, cât și la sediile Cabinetelor de Expertiză Medicală organizate în ambulatoriile spitalelor.

Facem apel la pensionari și persoanele asigurate în sistemul public, precum și alte persoane interesate la întelegere, măsurile mai sus menționate fiind luate pentru desfășurarea în bune condiții a întregii activități a instituției.

  •    Comunicat de presă, Casa Județeană de Pensii Neamț

Sursa: ZiarPiatraNeamt.RO