Departe de o lume dezlănţuită, în vârful unui munte am găsit un loc divin!

„Pe‑un picior de plai/Pe‑o gură de rai” caracterizează cu exactitate locul pe care l‑am vizitat… Departe de o lume dezlănţuită, în vârful unui munte am găsit, vreau să cred, o părticică parcă ruptă din rai: stâna unde ciobanii păzeau animelele şi nu conteneau a sta puţin locului.
Deşi înfricoşată de câinii care nu pot să lipsească de la o stână, mi‑am făcut totuşi curaj şi am urcat până în vârf. Vitele păşteau pe deal, iar oile tocmai fuseseră mulse şi aşteptau să fie conduse spre păşune. Nu există cuvinte suficiente care să exprime în totalitate imaginea văzută de ochii mei. Soarele pe cer, răcoarea din munţi şi mirosul de pădure, liniştea, se auzea doar şuietul vântului şi clopotele vitelor, toate acestea creau o stare de relaxare şi te împingeau să mai rămâi măcar câteva momente.
Apa curată de la izvor şi miros de caş proaspăt, oameni primitori şi iarbă verde, totul te duce cu gândul la vremuri străvechi şi la strămoşii noştri.
Am văzut locul unde se face caşul, unde se fierbe zerul, urda stătea la scurs, caşii atât de frumoşi stăteau la dospit într‑un loc curat şi îngrijit.
În jur flori, păsări, brazi şi animale…atât vezi cu ochii! Vă spun cu sinceritate că preţ de câteva ore am fost desprinsă de lume şi am păşit pe loc divin!
Am coborât cu o stare de bucurie, de calmitate şi cu mâncare în rucsac;nu puteam să plec de acolo fără a lua mâncare sănătoasă!
Le mulţumesc celor care îşi dedică tot timpul muncind din greu pentru că m‑au primit cu drag şi le urez putere de muncă în continuare!

Citește și

Comentariile sunt închise

Acest website folosește cookies pentru a vă îmbunătăți experiența online. Accept Citește mai mult