Primăria Orașului Bicaz – Anunț concesiune

  1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Oraşul Bicaz, str. Barajului, nr. 4, județul Neamṭ, cod fiscal: 2614392, telefon: 0233/254.310, interior 107, fax: 0233/254.530, e-mail: [email protected], e-mail persoană de contact:
    [email protected]
  2. Informaţii generale privind obiectul concesiunii:
    Spaṭiu, în suprafaţă totală de 41,09 m.p., situat în intravilan Dodeni, str. Barajului,
    nr. 31A, oraş Bicaz, cu destinaṭia: „AMBULATORIU DE SPECIALITATE”, N.C.
    632/1/0/7, N.C. 632/1/0/8, N.C. 632/1/0/15, bun proprietate publică a oraṣului.
    Concesionarea se face conform H.C.L. nr. 70 din 29.07.2021, ṣi art. 302-331 din
    O.U.G. 57/2019.
  3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: prin solicitare scrisă, de la sediul Primăriei Oraşului Bicaz.
    3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Compartimentul Administrarea Domeniului Public ṣi Privat, strada Barajului, nr. 4, oraşul Bicaz, județul Neamṭ. 3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar: Contravaloarea documentației de atribuire este de 30 lei, se achită la casierie, sau în contul RO66TREZ4945006XXX000058.
    3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 29/11/2021, ora 16.00.
  4. Informaţii privind ofertele: conform caietului de sarcini.
    4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 09.12.2021, ora 16.00.
    4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primăriei Oraṣului Bicaz, strada
    Barajului, nr. 4, județul Neamṭ.
    4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 exemplar – original și copie
  5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 10.12.2021, ora 13.00, Sala de şedinṭe a Casei de Cultură Bicaz, str. Barajului, nr. 29, loc. Bicaz, județul Neamṭ.
  6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Neamṭ, Piatra Neamṭ, B-dul Decebal, nr. 5, telefon: 0233/212717, fax: 0233/232363, e-mail: [email protected]
  7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 16/11/2021

PRIMAR, COMPARTIMENT A.D.P.P.,
SĂLĂGEAN NICOLAE NEMŢEANU ALBERTINA-ELENA

SECRETAR GENERAL,
CIBI MARIA IRINA

Citește și

Comentariile sunt închise

Acest website folosește cookies pentru a vă îmbunătăți experiența online. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate