Proces de selecție pentru ocuparea unui post de Funcționar administrativ, în cadrul Fabricii de ciment Tașca

Suntem în căutarea unui nou coleg în cadrul Fabricii de ciment Tașca, județul Neamț.

👨‍💼 Noul membru al echipei noastre va ocupa postul de funcționar administrativ și va avea printre responsabilitățile zilnice activități de gestionare a arhivei sau corespondenței.

👩‍💼 Dacă ai minim doi ani de experiență într-un post similar, spirit de echipă și un simț al corectitudinii, poți fi candidatul ideal.

Crezi că ți se potrivește? Haide să ne cunoaștem la recrutare-hr​@ro.heidelbergmaterials.com!

Societatea Heidelberg Materials România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post de Funcționar administrativ, în cadrul Fabricii de ciment Tașca, jud. Neamț.

PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI

  • Asigură gestionarea arhivei curente;
  • Primește, înregistrează și difuzează corespondența sosită prin poștă;
  • Pregătește corespondența pentru expediat prin poștă și o predă pe bază de borderou;
  • Răspunde de îndeplinirea sarcinilor privind accesul în Pavilionul administrativ;
  • Asigură legăturile telefonice cu posturile comandate;
  • Monitorizează și verifică modul în care se desfășoară activitatea de pază;
  • Întocmește informări periodice și rapoarte pentru analiza activității de pază, propune măsuri și acțiuni de îmbunătățire;
  • Verifică și confirmă serviciile executate de către firma de pază.

CERINȚELE POSTULUI

Studii și experiență:
  • Studii medii liceale, tehnice sau economice;
  • Minim 2 ani experiență pe un post similar.
Cunoștințe și abilități necesare:
  • Cunoștințe temeinice privind legislaţia în domeniul arhivării documentelor;
  • Foarte bune cunoştinţe MS Office (Excel, Word, Outlook);
  • Cunoştinţe limba engleză (constituie un avantaj);
  • Abilități de comunicare şi lucru în echipă;
  • Abilități de organizare şi gestionare a timpului; 
  • Rapiditate în implementarea deciziilor;
  • Capacitate de respectare a termenelor;
  • Punctualitate, seriozitate şi corectitudine;
  • Etică profesională.

PROCESUL DE SELECȚIE constă în următoarele probe:

  • Testare scrisă a cunoștințelor privind legislaţia în domeniul arhivării documentelor;
  • Testare abilităţi operare calculator;
  • Interviu.

În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs., până la data de 25 Februarie 2024, la adresa

[email protected].  

Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.

Citește și

Comentariile sunt închise

Acest website folosește cookies pentru a vă îmbunătăți experiența online. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate