Proces de selecție pentru ocuparea unui post de Funcționar administrativ, în cadrul Fabricii de ciment Tașca
Suntem în căutarea unui nou coleg în cadrul Fabricii de ciment Tașca, județul Neamț.
Noul membru al echipei noastre va ocupa postul de funcționar administrativ și va avea printre responsabilitățile zilnice activități de gestionare a arhivei sau corespondenței.
Dacă ai minim doi ani de experiență într-un post similar, spirit de echipă și un simț al corectitudinii, poți fi candidatul ideal.
Crezi că ți se potrivește? Haide să ne cunoaștem la recrutare-hr@ro.heidelbergmaterials.com!
Societatea Heidelberg Materials România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post de Funcționar administrativ, în cadrul Fabricii de ciment Tașca, jud. Neamț.
PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI
- Asigură gestionarea arhivei curente;
- Primește, înregistrează și difuzează corespondența sosită prin poștă;
- Pregătește corespondența pentru expediat prin poștă și o predă pe bază de borderou;
- Răspunde de îndeplinirea sarcinilor privind accesul în Pavilionul administrativ;
- Asigură legăturile telefonice cu posturile comandate;
- Monitorizează și verifică modul în care se desfășoară activitatea de pază;
- Întocmește informări periodice și rapoarte pentru analiza activității de pază, propune măsuri și acțiuni de îmbunătățire;
- Verifică și confirmă serviciile executate de către firma de pază.
CERINȚELE POSTULUI
Studii și experiență:
- Studii medii liceale, tehnice sau economice;
- Minim 2 ani experiență pe un post similar.
Cunoștințe și abilități necesare:
- Cunoștințe temeinice privind legislaţia în domeniul arhivării documentelor;
- Foarte bune cunoştinţe MS Office (Excel, Word, Outlook);
- Cunoştinţe limba engleză (constituie un avantaj);
- Abilități de comunicare şi lucru în echipă;
- Abilități de organizare şi gestionare a timpului;
- Rapiditate în implementarea deciziilor;
- Capacitate de respectare a termenelor;
- Punctualitate, seriozitate şi corectitudine;
- Etică profesională.
PROCESUL DE SELECȚIE constă în următoarele probe:
- Testare scrisă a cunoștințelor privind legislaţia în domeniul arhivării documentelor;
- Testare abilităţi operare calculator;
- Interviu.
În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs., până la data de 25 Februarie 2024, la adresa
Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.
Comentariile sunt închise