Aprobarea “Registrului local al spațiilor verzi din orașul Bicaz”

Nicolae Sălăgean, primarul orașului Bicaz, precizează următoarele :

În conformitate cu prevederile Legii 24/2007 privind reglementarea și administrarea spațiilor verzi din zonele urbane au fost stabilite sarcini și atribuții pentru autoritățile administrației publice locale.
Astfel, potrivit prevederilor art.16,alin.(1) și alin (2) din actul normativ enunțat, autoritățile publice locale au obligația să țină evidența spațiilor verzi de pe teritoriul unităților administrativ teritoriale, prin constituirea spațiilor verzi, pe care le actualizează ori de câte ori apar modificări. Evidența spațiilor verzi are drept scop organizarea folosirii raționale a acestora, a regenerării și protecției lor eficiente, cu exercitarea controlului sistematic al schimbărilor calitative și cantitative , cât și asigurarea informațiilor despre spațiile verzi.
Ținând cont de prevederile Ordinului nr.1.549/2008 privind aprobarea Normelor tehnice pentru elaborarea Registrului local al spațiilor verzi din intravilanul localităților , actualizat în urma activităților care au fost întreprinse de către autoritățile administrației publice locale din orașul Bicaz , în vederea constituirii Registrului local al spațiilor verzi, a fost întocmit un sistem informațional al spațiilor verzi.
Consililul local al orașului Bicaz hotărăște aprobarea “Registrului local al spațiilor verzi din orașul Bicaz”.
Informațiile cuprinse în “Registrul spațiilor verzi” vor fi avute în vedere la întocmirea documentațiilor de urbanism , eliberarea certificatelor de urbanism și la eliberarea autorizațiilor de construire.
Actualizarea Registrului aprobat se va face o dată la 2 ani sau ori de câte ori este nevoie. Termenul curge de la data intrării în vigoare a acestei hotărâri.

Mai multe detalii: primariabicaz.ro

Citește și

Comentariile sunt închise

Acest website folosește cookies pentru a vă îmbunătăți experiența online. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate